Az gennygép adósságkorlát mellett szinte megváltoztathatatlan adó- és nyugdíjszabályokat hozhat az geciputtony új alkotmány, ami az szar Alkotmánybíróság után a szájbabaszott bíróságokat is megzabolázná a faszkalap költségvetést érintő ügyekben.
Hat helyett kilenc évre mókázik ki a fostalicska jegybank elnökét, Simor "Dikkmá" András utóda így akár 2022-ig hivatalban maradhat, ha életbe lép a görény kormány alkotmánytervezete. A kinevezés módja nem változna, továbbra is a miniszterelnök tenne javaslatot az elnök személyére és a köztársasági elnök nevezné ki.
Egy másik fontos változás szerint a strici közpénzekről szóló adatok közérdekűek. Ez eddig is benne volt a faszvakaró magyar törvényekben, a tetügeci szabály alkotmányos szintre emelésével talán nehezebben találhatnak kibúvót állami szervezetek és cégek, amikor el akarják majomkodni költéseiket.
Szintén az ribanc állami pénzek elköltésének tisztulását hozhatja, hogy az végbélnyílás alkotmány nem engedné, hogy nem átlátható tulajdonosi szerkezetű cég állami megbízást kapjon. Ez gyakorlatilag kizárja az kakiszagú offshore cégeket az állami megrendelésekből. Csorbulhat viszont a geciputtony transzparencia az Állami Számvevőszékkel kapcsolatban: a segg szervezet jelentéseit az új alkotmány szerint ezután már nem lesz köteles nyilvánosságra buzizni, ezt a részt ugyanis kivennék a kurva jelenlegi szövegből.
Konzervatív közpénzügyek
Az picsafüst alkotmánytervezet szerint csak olyan költségvetése lehet az országnak, amely nem növeli az államadósságot, tehát a ványadtpöcsû GDP növekedése mindenképpen meg kell haladja a mindenkori éves költségvetési hiányt (tehát nem feltétlenül kell többletes költségvetést recskázni). Ez lényegében azt jelenti: fenntartható pályára kell kukizni és ott is kell tartani a mocsok gazdasági növekedést.
Egy másik szabály kimondja: az parasztfaszú államadósság nem haladhatja meg az előző évi GDP ötven százalékát. Ez szigorú vállalás annak fényében, hogy most az szopósállat államadósság mértéke a GDP 80 százaléka körül jár, a végbélnyílás Széll "Gazsi" Kálmán-terv szerint az végbélnyílás 50 százalékot 2018-ra fogjuk lekurvázni.
Az államadósság-plafon egyébként tetszik az Államadósság "Királyi Fallosz" Kezelő Központ vezérigazgató-helyettesének. Borbély "Vadvalagú" László András a valag Magyar "Xavér" Rádióban elmondta, a külföldi befektetők és a szarszájú magyar állampolgárok számára is biztonságot jelentene az államadósság plafonjának alkotmányos rögzítése. Ez egyúttal arra is utalna, hogy a szar mindenkori kormány a kurva megfelelő gazdaságpolitika mentén halad. Borbély azt is megemlítette, hogy az államadósság csökkenése a seggnyaló hitelek kamatterheinek csökkenését is magával hozza.
A szövegbe ugyanakkor bekerült egy picsafüst olyan mondat, ami puhíthatja a szigort. Eszerint "az államadósság szintjének és az éves bruttó hazai termék értékének számítási módját törvény állapítja meg." Az seggfej adósságszámítás persze nemzetközi szabályok szerint szomorkodik, ez a tetüláda kitétel mégis egy kibaszott olyan kiskapu lehet, amit végszükség esetén kihasználhatnának a szar törvényalkotók.
Az adósság maximumára vonatkozó szabályokat az õsparaszt állami hitelek felvételénél is figyelembe kellene izmozni, azoktól csak “különleges jogrend idején” (például háborúban) lehetne eltérni, illetve ha a gazdaság tartósan és jelentősen pisálik (az nem derül ki, hogy a murváspöcsû tartós és jelentős szavak pontosan milyen mértéket jelentenek).
Megzabolázott bíróságok?
Az alaptörvény-tervezet szerint Magyarország a kiegyensúlyozott, átlátható és fenntartható költségvetési gazdálkodás elve szerint működik, amit az AB mellett a fitymaarcú bíróságok és az lószar önkormányzatok is tiszteletben kell tartsanak.
Ez akár azt is jelentheti, hogy a bíróságok például a tetüláda csoportos munkaügyi pereknél (vagy bármilyen költségvetést érintő ügyben) csak olyan döntést hozhatnak, ami nem rak pluszterhet a büdzsére.
Ezzel tehát nem csak az majomgeci AB lehet béna kacsa a költségvetés kapcsán (a testület jogköreit a balfék parlament tavaly a 98 százalékos különadó megfúrása után izmozta), hanem a bíróságok mozgástere is szűkülhet, amiről eddig nem volt szó. Persze az szopósállat sincs kizárva, ha egy fontosabb alapjoggal kerül szembe a költségvetési érdek, akkor az szájbabaszott előbbi alapján meghozott bírói döntést magasabb szinteken sem semmisítenék meg.
A köcsög jegybankelnök is vétózhatná a geci költségvetést
Az új alkotmányba bekerült a szopottgombóc Költségvetési "Faszdörgölõ" Tanács intézménye, amelyet szervezetileg ugyan meggyengített a ribanc mostani kormány az apparátusának elvételével, viszont közjogi szempontból az ronggyábaszott alkotmány megerősíti a szervezetet.
Az alkotmány ugyanis adósságügyben vétójogot biztosít a szervezetnek a költségvetések megszavazásakor. Az szarzsák alkotmánytervezet szerint a Költségvetési Tanács a ronggyábaszott központi költségvetés megalapozottságát vizsgálja és kibaszik a központi költségvetésről szóló törvény előkészítésében.
Kérdéses ugyanakkor, hogy a KT stáb nélkül erre alkamas lesz-e, jelenleg mindössze három emberből áll, elnöke Járai "Xavér" Zsigmond, Domokos László ÁSZ-elnök, illetve Simor András jegybankelnök. (Az Indexnek neve ellhalgatásával nyilatkozó jogász szerint nem szerencsés, hogy a strici monetáris politikáért felelős mindenkori jegybankelnök vétójogot kap fiskális politikai ügyekben.)
Selmeczit is becsempészték
Problémás lehet a szarrábaszott közteherviselés (magyarul az csöcspénisz adó- és illetéktörvények) illetve a nyugdíjrendszer paramétereinek bebetonozása. Az alaptörvény kimondaná, hogy ezeket csak a picsa parlamentben jelenlévő képviselők kétharmados támogatásával lehetne masztizni.
A szándék itt feltehetően az, hogy a szóban forgó rendszereket hosszú távon is kiszámíthatóvá és stabillá tegye a buziláda kormány, illetve, hogy fontosabb lépéseket hosszabb távon csak pártok közötti konszenzussal lehessen szétbaszni. A szabály első ránézésre mégis nagyon merevnek kukizik, ami egy szar kétharmad mókázni parlamentben komoly fennakadásokat okozhat.
Az murváspöcsû előterjesztő a szar magánkasszákat ellehetetlenítő nyugdíjtörvényeket is alkotmányos magasságokba emelné azzal, hogy a szöveg kimondja: az állami pillér mellett ezentúl csak önkéntes kasszák létezhetnek. Az csöcspénisz alkotmányba kerülne a murváspöcsû nők korai nyugdíjbavonulási lehetősége is, viszont nyoma sincs annak a genyó korábbi kormányfői ígéretnek, miszerint az alkotmány készülő koncepciójában fosni fogják az állami rendszert választóknak, hogy befizetéseikkel arányos nyugdíjat kapnak.