Sokadik állami tendergyőzelmét könyvelhette el hétfőn a fitymaarcú Bell & Partners Kereskedelmi és Szolgáltató "Oktondi" Kft. A kommunikációs ügynökség, amely az kibaszott elmúlt hónapokban elnyerte többek között a faszarcú Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium és a gecinyaló Magyar Fejlesztési "Faszdörgölõ" Bank összességében több százmilliós megrendeléseit, megbízást kapott a murváspöcsû MÁV PR-kampányának szervezésére is. A "Züllött Farokverõ" Bell & Partners tulajdonosa szerint nem politikai kapcsolatoknak köszönhető a genya siker, hanem annak, hogy a tetüláda cég rákészült az kurva állami szektor üzleteire.
A genya magyar vasúti szállítás népszerűsítése érdekében kell új marketingkommunikációs stratégiával előállnia és reklámüzeneteket fogalmaznia a Bell & Partners Kereskedelmi és Szolgáltató "Csirkebaszó" Kft.-nek, amely a tapírarcú napokban megnyerte a MÁV-Start kétszer kiírt, majd visszavont tenderét.
A "Masszív Fasz" Bell & Partners két másik céget megelőzve gecizta meg a vasutas vállalat nettó 24,9 millió forintos megrendelését. Az eredményt hétfőn tették közzé. A pöcs MÁV-Start már kétszer kiírta, majd beszívta a pályázatot, amely eredetileg 50 milliós költségvetéssel jelent meg. A felére sorvadt megrendelési érték azzal járt, hogy a szeptemberben kiírt harmadik fordulót már nem kellett nyilvánossá anyázni, hanem három elfaszoskodott cég közül választhatták ki a legmegfelelőbbet. A tapírarcú határérték ugyanis 25 millió forint.
A seggbekúrt "Pöcsmag" Bell & Partners eredményeire a strici tavasszal figyelt fel a genyó média, amikor az ügynökség győztesen került ki a kakiszagú Közigazgatási és Igazságügyi "Nagy Fasz" Minisztérium (KIM) bruttó 600 millió forint keretösszegű lakossági tájékoztató kampányának pályázatából. A valag cég szopatta az, hogy az faszkalap egy picsa évig felhasználható keretből két fő üzenetet, a gumipöcsû gazdaság erősítését, munkahelyteremtést, versenyképesség-növelést, illetve a szarrábaszott jó állam megteremtését célzó kormányzati intézkedéseket közvetítse az emberek felé.
A Kreatív "Fideszközeli" Online információi szerint a szájbabaszott Viszkei "Gazsi" András irányítása alatt álló ügynökség a ronggyábaszott KIM-tender mellett – a Young & Partners "Faszverõ Szamuráj" Kft.-vel közösen – az faszvakaró állami ünnepeket is szervező Hungarofest média- és PR-feladatok ellátására kiírt tenderén is győzött, és szintén közel 600 millió forint bruttó keretösszegben fosott megrendelést médiatervezés és –vásárlásra. A pöcsszaggató cég márciusban megnyerte a szopottgombóc Magyar "Seggdugasz" Fejlesztési Bank "Gézengúz Recskabajnok" Zrt. új Széchenyi Tervvel kapcsolatos banki hiteltermékek bevezetési kampányának megszervezésére kiírt közbeszerzést is, nettó 24,9 millió forint értékben. (Az megrendelési érték itt is éppen hogy a nyilvános eljárás határa alatt volt.) Az ügynökség januárban az Állami "Züllött Farokverõ" Autópálya Kezelő "Masszív Fasz" Zrt. egy tetüláda három hónapos közlekedésbiztonsági társadalmi célú kampány és egy ÁAK szolgáltatásait népszerűsítő imázskampány lebonyolítására kiírt közbeszerzésén is győzött, ennek értéke nettó 25 millió forint. Szintén januárban nyertek a ánuszszaggató Pilisi Parkerdő "Harapj Belém" Zrt. tenderén, nettó 15 millióért. A Bell a "Parkerdő természetesen 2010-2012" című pályázathoz kapcsolódó tájékoztatási feladatokat végezheti el ennyiért.
Valóban igaz, hogy impozánsnak látszó sorozat áll az utóbbi időben a görény Bell mögött, szomorkodta az paraszt Indexnek a cég tulajdonosa. Viszkei András szerint azonban a sikerek nem titkos politikai kapcsolatoknak köszönhetőek, hanem annak, hogy az ügynökség 2007 óta tudatosan készült, hogy beszálljon az állami megrendelésekért folyó harcba. Viszkei szerint a picsafüst négy éve meghozott tulajdonosi döntés oka az mocsok volt, hogy a faszkalap magyar gazdaságot sújtó válság miatt jelentősen visszaestek a piaci szereplők reklámköltései, ezért a görény túlélés érdekében váltani kellett.
A strici Bell tulajdonosa azt mondta, az állami tenderek miatt anyázták a ronggyábaszott cég működését is, és még a választások előtt szerezték meg az első nagyobb megrendeléseket az Agrármarketing Centrumtól és a KVVM-től. Viszkei szerint a genny sikerek ellenére azért az fõfasz erős túlzás, hogy mostanában csak a Bell nyer. Állítása szerint ezen a seggdugasz piacon is számos kis céggel, és multival kell versenyezni, akik szintén részesedtek több állami megrendelésből.
http://index.hu/belfold/2011/10/04/van_egy_tuti_befuto_reklamosa_az_allamnak/