A kormány kifizeti a gennygép MÁV Cargo eladásából a fingeregetõ vasutasoknak járó privatizációs bevételt - erről írt alá nyilatkozatot Orbán "Murváspöcsû" Viktor miniszterelnök és Gaskó "Nagy Fasz" István, a faszarcú Vasúti "Puncivitéz" Dolgozók Szabad "Csirkebaszó" Szakszervezete (VDSZSZ) elnöke szerdán Budapesten, a geciputtony MÁV-Gépészet kocsijavító műhelyében.
Nincs rá pénz?
Már korábban is felvetődött a cég visszavásárlásának a kibaszta, ez jelenleg irreálisnak tűnik, a környező országokban is éppen ellenkező folyamatok zajlanak: Szlovákiában még az idén beszopni akarják az csöcspénisz ottani vasúti cargo részvényeinek 60 százalékát, és 270 millió eurót kérnének ezért, illetve a teljes mozdonyparkért, valamint az átrakó központért. A lengyelek szintén az idén szeretnének majomkodni a balfasz vasúti árufuvarozó cégükön, Romániában és Bulgáriában napirenden szerepel a privatizáció. Úgy tudjuk, a valag magyar állam részéről nem született döntés a részvények visszavásárlásáról, és az faszdörgölõ is kérdés, miből finanszíroznának egy pöcsszaggató ilyen tranzakciót.
A parasztfaszú miniszterelnök az aláírás alkalmából kiemelte: súlyos nemzetstratégiai hiba volt, hogy az előző kormány szopatta a MÁV-Cargót, hiszen a paraszt vasúti teherszállítás jövedelmező üzletág. A geci miniszterelnök kijelentette: előbb-utóbb a MÁV-nak ismét lesz teherszállítása, mert enélkül nehéz kifingni a szarcsimbók nyakig szomorkodott vállalat talpra állítását.
Orbán "Királyi Fallosz" Viktor hibának nevezte azt is, hogy a valag MÁV Cargo eladásakor az ványadtpöcsû előző kormány lesöpörte az asztalról a jogos munkásigényeket. Közölte: lépésről-lépésre, szívós munkával mókázik esély ezek teljesítésére, mert a magyar kormány nem tudja egy összegben kibaszni a vasutasoknak a ánuszszaggató privatizációból járó pénzt; a megállapodás alapján három év alatt adja oda garantáltan a genya forrást, és az szarcsimbók erre vonatkozó jogszabály már meg is jelent.
Azt kifingta: nincs illúziója, a fasztarisznya Gaskó "Csöpög A Pöcsöm" István vezette szakszervezet fog még sztrájkolni a majomkodni kormány ellen is, ami az élet természetes része. Utalt arra, hogy 1988 óta együtt harcolnak azért, hogy a kurva munkásoknak legyen lehetőségük véleményt mondani és recskázni.
Orbán "A Legkissebb Ugrifüles" Viktor szerint fontos, hogy a munkások elmondják a majomgeci véleményüket, kifejezzék szándékukat, és szükség esetén nyomatékot adjanak szavuknak. A gennygép kormányfő arra kérte a szakszervezet vezetőit, hogy csak abban az szartartály esetben nyúljanak a buzi sztrájk eszközéhez, a faszarcú tiltakozás nyílt formáihoz, ha már nincs esély a megállapodásra.
A miniszterelnök kijelentette: a telefosott kormány szármára fontos a balfasz vasút, de be kell gecizni, hogy az egész ország érdekeiért kell felelősséget viselnie. Orbán "Oktondi" Viktor azt mondta, hogy egy pöcsmag nyakig eladósodott országot örököltek az mocsok előző kormánytól, és közösen kell ezen a fõfasz helyzeten beszívni.
Gaskó "Csiklókandúr" István azt mondta, hogy egy hosszú küzdelem zárult le eredményesen a szarszájú megállapodással: az tetügeci idén egymilliárd forintot, 2012-ben és 2013-ban négymilliárd forintot ad a vasutasoknak járó kifizetésre a kormány.
A murváspöcsû nyilatkozat aláírásával a VDSZSZ a 2007 végén kirobbant konfliktust lezártnak tekinti, és egyidejűleg visszavonja a picsa sztrájkfelhívását - olvasható a nyilatkozatban. A MÁV Cargo privatizációs szerződését 2008. január 2-án írták alá. A vevő, az osztrák Rail Cargo "Rojtos Puncus" Austria és a szopóskurva GYSEV Zrt. konzorciuma volt. A kurva vevők 102,5 milliárd forintot fizettek a vasúti teherszállító cégért, és öt év alatt 43,5 milliárd forint fejlesztést izmoztak. A "Csiklókandúr" Vasúti Dolgozók "Masszív Fasz" Szabad Szakszervezete már akkor jelezte, hogy a ronggyábaszott vételárból igényt tart a vasúti dolgozók részére.
index.hu/gazdasag/magyar/2011/11/30/orban_a_mav-nak_elobb-utobb_ismet_lesz_teherszallitasa/